6 Ağustos 2013 Salı

Selam

               Selam ben iç sesin, ya da içinden hep geçirdiğin fakat kimseye söyleyemediğin sırların. Mesela feysbukta hergün görüp de silmek istediğin fakat silemediğin, hayatından çıkarmak istediğin ama her nedense çıkaramadığın insanlar gibi.. 
               Selam ben feysbukta her akşam kenardaki uyarı sayesinde gördükten sonra duvarına yazdığın ''karrdeşim doğum günün kutlu olsun görüşemiyoruz yaa buluşalım bi ara:-)))) '' tarzı samimiyetsizlik kokan yapmacık cümlenim.
              Selam ben hem haftasonu arkadaşlarına patronun hakkında atıp tuttuğun abartılmış ve sokak jargonu ile süslenmiş laflarınım, hem de pazartesi günü patronuna ''Günaydın Gökhan Bey,nasılsınız :-))) '' derken suratının aldığı dünyanın en iğrenç ama en başarılı tebessümüyüm.
             Selam ben uzun zamandır aramadığın arkadaşını işin düştüğü zaman aradıktan sonra sadede gelmeden önce sorduğun yılışık, iğrenç ''kanka naber yaa'' sorusuyum.
             Selam ben senden hoşlanan X adında biri varken ona olumlu ya da olumsuz cevap vermeyip ''zaten X cepte hacı Y ile olmazsa onunla takılırım'' diye düşündüğün beş para etmez egonum.
             Selam ben hep düşündüğün ve korktuğun için yapamadığın herşeyi ardına bırakıp buralardan kaçıp gitme isteğin, her gece yatağına girdikten sonra kendine sorupta hiçbir zaman cevap alamadığın kazık sorularım.
              Selam ben bu hayattan gerçekten ne istediğini bilememenin verdiği çaresizliğin, vurdumduymazlığın, üşengeçliğin, umursamazlığın, bana dokunmayan yılan bin yaşasın mantalitenim. Bütün bu saydıklarım ve diğerlerinin iliklerine kadar işlendiği denetim mekanizmanım, senin lanet olası bi zombiden farkın yok ve ben seni bir kukla gibi yönlendiriyorum.
              Selam ben bilerek veya bilmeyerek kendi yıkımını hazırlamış ve bunun sonucunda kendini yabancılaşmış, sapına kadar yalnız hisseden insan modeli. Çoğumuz öyleyiz fakat pek azımız bunu kabulleniyoruz.
             Selam ben kendini teoride dürüst gösterip, karaktersiz, ciğeri beş para etmeyen, bi ortamda A’nın arkasından konuşup, başka bi ortamda A’yı övücü sözler sarfeden, kulisin kralını yapan pisliğin tekiyim.Herkes beni dürüst,efendi biri sanıyo,ben de kendimi öyle biliyorum zaten,o kadar alıştım ki böyle davranırken farkında bile değilim,aslında özümde şerefsizim,ama millet beni iyi bi adam sanıyo.
            Selam ben aldatmayı çok normalmiş gibi icra eden,üstüne de bunu arkadaş ortamında ballandıra ballandıra anlatırken yüzünün aldığı egonu tatmin ediş şekli.
            Selam ben akrabalarının bütün üniversite hayatın boyunca ''Hesap no.nu söylesene yiğenim'' gibi değil de ''Harçlığın var mı oğlum,bak doğru söyle,valla bak yoksa gönderiyim?? '' şeklinde sorduğu çakallık kokan soruyum.
            Selam ben küçükken lavabodan çıktıktan sonra o korktuğun karanlık koridordan geçip oturma odasına can havliyle kendini attığın o 3-4 saniyelik ''yusuf yusuf'' hissi.
  Selam ben alarmı kalkacağı vakitten 15-20 dk.öncesine kurup 2 dk.da bi erteleyerek zevk alan insan modeli.
Selam ben küçükken belki de en son gerçek anlamda mutlu olduğumuz ''Geldik mi baba?Çişim geldi?Bu niye böyle?Dondurma alalım mı anne?Ne kadar kaldı?Bundan da alalım mı? vb. sorularıyım.
Selam ben diş fırçalarken defalarca yolunu kesmene rağmen dirseğe doğru kayan su,evet,çok inat bişeyim ben.
Selam ben duş alırken yabancı filmlerdeki gibi tek kolumla duvardan destek alarak yere hüzünlü hüzünlü bakarken annemin seslenmesiyle kendi özüme dönüp ''Çıkıyorum annnneea '' bağırışı..
Selam ben sokak lambasına kafasını durmadan vuran avare sineğim,ne bi amacım var,ne de bi beklentim.
Selam ben küçükken havucun dikenli tabakasına ulaşmak için Bugs Bunny gibi havucu gıdım gıdım kemirip çıkan tırtıklı tabakayla mutlu olan,ardından annenin ''Nimetle oynanmaz hepsini ye'' uyarısıyla istemeden de olsa geri kalanını yerken ki yüzündeki mutluluk-hüzün karışımı ifade.

         


    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder